Keresés ebben a blogban

2012. április 9., hétfő

Zöldséges csicseriborsó

Nagyon szeretjük a csicseriborsó nagyon sokféle étellel eszük vagy  ételbe tesszük.
Igaz hogy húsvét van de mi nem igazán húsvétolunk. Mi zöldséges csicseriborsot ettünk! :-)

A csicseriborsót előző este beáztattam. Köménymagos vízbe megfőztem, sót csak a főzés vége előtt 10 perccel előtte tettem bele. Felszeleteltem 3 szál újhagymát megdinszteltem és tettem bele 1 szál felszeletelt sárgarépát, 2 maréknyi brokkolit, 10 dkg kaliforniai paprikát, 5 maréknyi káposztát, 3 paradicsomot. Az egészet elkezdtem párolni sóztam kicsi köménymagot tettem rá, 3 kanál házi piros arany, 1 dl víz, a vége fele 4 gerezd felszeletelt fokhagyma. A végén a megfőtt leszűrt csicseriborsót beleöntöttem és összekevertem az egészet, és még 10 percig főztem hogy az ízek összefőljenek.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése