Keresés ebben a blogban

2011. december 10., szombat

Újhagymás fokhagymás tészta

Igen jól látjátok újhagymás tészta. A héten is voltunk a piacon és egy idős nénitől vettem újhagymát mivel ezt ő termelte, biztos nem valamelyik külföldi országból jött. Ebből a finom hagymából csináltam jó kis szószos tésztát a következő képen:

Hozzávalók:

1 csomag tészta tej tojás mentes
1/2 csomag tofu
4 szál újhagyma
4 gerezd fokhagyma
1 db sárgarépa ( de csak a szín miatt)
2 dl növényi tejszín én rizst használtam
1 csokor petrezselyem zöld
köménymag
oregáno

növényi tejszín
1 ek kukorica keményítő

A tésztát sós vízbe feltettem főni. Az újhagymát karikákra vágtam a fokhagymát apróra vágtam. A tofut nagy lyukú reszelőn lereszeltem. A sárgarépát megpucoltam apróra vágtam. A hagymákat és a sárgarépát olajon dinszteltem majd rádobtam a tofut és felöntöttem annyi vízzel hogy ellepje sóztam kömény magoztam és egy nagyon pici oregánot dobtam rá. Picit pároltam még a répa miatt majd felöntöttem a tejszínnel és rádobtam a felaprított zöldség zöldjét. A keményítőt összekevertem egy pici vízzel és besűrűsítettem vele. A szószt a főtt tésztával összekevertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése