Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 20., csütörtök

Vegán "hókifli"

Hát már tényleg rég jártam itt! Volt benne lustaság is de beteg is voltam a derekam rakoncátlankodott!
Valamelyik nap rátaláltam erre a receptre és nagyon megtetszett úgy gondoltam vegánosítom és hát sikerült is a következő képen:

Hozzávalók:

43dkg liszt ( nekem 25dkg teljes kiőrlésű fehér liszt a többi sima fehér liszt )
25dkg növényi margarin
2 dl rizs tejszín
kevés só
90 dkg fagyasztott vagy befőtt magozott  meggy                                                                          vaníliás porckor a tetejére


A lisztből, a vajból, a rizs tejszínből kevés sóval lágy tésztát gyúrunk.(ha nem áll össze akkor kell bele még egy kis liszt figyelni kell arra hogy össze álljon de lágy maradjon majd a hűtőbe keményedni fog) Én másfél órát pihentettem a hűtőbe.
Olyan vékonyra nyújtjuk, amilyenre csak tudjuk, 5x7 cm-es tégla lapokra felvágjuk.
A meggyet felengedjük, ha befőtt, akkor leöntjük a levét, és minden tégla lapra 2-2 szem meggyet teszünk.
Feltekerjük a lapokat, és sütőben megsütjük. Légkeveréses sütőbe 180 fokon 15 perc alatt megsütjük.
Még melegen vaníliás por cukorba forgatjuk.

 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése