Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 20., csütörtök

Sültpaprikás tészta

Volt itthon bőven kápia paprika és nagyon szeretjük sülten így ma ebből csináltam finom tésztás ebédet a következőképpen:
6 db kápia paprikát megsütöttem amikor meg sült beletettem egy szatyorba hogy a gőztől meg adja magát a héja és le bírjam szedni. Felszeleteltem 2 db hagymát és megdinszteltem. Szeleteltem még 2 nagy maréknyi cukkinit szintén 2 maréknyi tofut. A megpucolt paprikát is felszeleteltem.. Amikor megdinsztelődött a hagyma rátettem a cukkinit a tofut és a megpucolt feldarabolt sültpaprikát. Csak vegetát tettem bele és egy kb 10 percet pároltam, majd tettem bele kb 1dl vizet és tovább pároltam még kb 5-6 percet. Ezután raktam bele 10dkg paprikás búza kolbászt és még kb 10 percig pároltam. 2 dl rizs tejszínbe tettem 2 kanál teljeskiörlésű lisztet és ezzel még összerottyantottam.
Főztem hozzá 0,5kg durum tésztát és összekevertem!
Ilyen lett:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése