Keresés ebben a blogban

2013. január 13., vasárnap

Csokis álom

Először is Boldog Új Évet mindenkinek aki figyelemmel kíséri a blogomat!
Kicsit régen írtam már volt ebbe lustaság  meg idő hiány is! Most egy nagyon finom csoki finomságot hoztam nektek az ötlet innen van: http://olcso-receptek.hu/edes-sutemenyek/browniek/brownie-amerikai-duplan-csokis-kockak/ ezt írtam át tej és tojás mentes változatra. Ha szeretitek a csokis sütiket próbáljátok ki nagyon finom.

Hozzávalók:

Tészta:

  • 1 bögre (2 dl) víz
  • 4 evő kanál keserű kakaó por
  • 2 bögre teljes bio tönköly kenyér liszt (kiválló sütik készítéséhet is)
  • 1 csapott bögre nád cukor
  • 1 bő teáskanál  szódabikarbóna
  • 2 dl szója joghurt
  • 1 kávéskanál vanília
  • 3 evő kanál kukorica keményítő ( lehet krumpli keményítő is )
  • 22 dkg növényi margarin

  • A tetejére:

  • 1  kávéskanál vanília
  • 12 dkg nád porcukor
  • 6 evő kanál szója joghurt
  • 4 evő kanál keserű kakaópor
  • 12 dkg növényi margarin

  • Elkészítése:
    Elkészítése:
    A vizet beleöntjük egy kis lábasba, hozzáadjuk a növényi margarint, kakaót és összeforraljuk. A tűzről levéve hozzáadjuk a lisztet, szódabikarbónát és a cukrot, majd jól összekeverjük. Utoljára kerül bele a joghurt, keményítő és a vanília. 30*25 cm-es tepsit kibéleltem sütő papírral, belesimítottam a tésztát és sütőben megsütöttem. Legkeveréses sütőben 180 fokon, hagyományos sütőben 200 fokon, 20 percig. A mázhoz a hozzávalókat összemelegítjük, mikor a cukor elolvad már jó is. Ha a tészta megsül, még melegen a tetejére csorgatjuk a mázat. Akkor szeleteljük ha kihűl, és megszilárdul.














    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése