Keresés ebben a blogban

2012. március 9., péntek

Reszelt krumpli sütve

Valamelyik nap néztem egy főzős műsort és ott láttam meg hogy a szakács le reszelte a krumplit és úgy sütötte meg. Na ma én is kipróbáltam. Hozzá zöldség fasírtot készítettem.

Zöldség fasírt:

Nagyon egyszerűen készítem reszelek kis lyukú reszelőn zöldségeket én most 1db kisebb cukkinit, 1szál sárgarépát és1 db krumplit reszeltem le.














Megsóztam és tettem bele kb 2 maréknyi fasírt port:













3 maréknyi aprószenű zabpelyhet:













Az egészet összekevertem és még kb 3 evő kanálnyi vizet tettem hozzá. Számolni kell azzal is hogy a zöldségek is eresztenek vizet és az elég hogy a zabpehely megpuhuljon.














Fél órát pihentettem. Golyókat formáztam és kisütöttem:













Szóval a sült reszelt krumpli:
Nagy lyukú reszelőn lereszeltem a krumplit reszeltem hozzá 1 kisebb cukkinit is. Megsóztam és kb 10 percet hagytam pihenni amíg a krumpli és a cukkini levet ereszt.













Majd egy serpenyőbe kevés olajat tettem és fasírtnyi nagyságú krumpli reszeléket a serpenyőbe tettem lefedtem és először alacsony fokozaton sütöttem hogy át süljön az egész majd magasabb fokozaton sütöttem hogy megpiruljon.
Ilyen lett:


























Saját készítésű barack befőttel  ettük.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Rád mosolygott a szerencse nálam :)) !

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon örülök neki! Köszönöm szépen! Már írtam is neked! :-)

    VálaszTörlés