Keresés ebben a blogban

2012. március 19., hétfő

Sült kelbimbó

Találtam a piacon kelbimbót és már régen ettünk és ebből kifolyólag vettem. Nem nagyon szoktam venni külföldi zöldségeket de most a sparba megtetszett a szilva alakú paradicsom és vettem egy dobozzal és őszintén szólva nem bántam meg mert a kelbimbóval összesütöttem és nagyon finom volt együtt.Nagyon egyszerűen készítettem el a következő képen:

A kelbimbót megtisztítottam kettévágtam, a paradicsomot megmostam és szintén ketté szeltem. Megsóztam egy kicsit őket reszeltem rá fokhagymát nyakon öntöttem olíva olajjal és betettem a sütőbe. Letakartam alufóliával kb 10 percre aztán levettem és még 10 percig sütöttem. A piacon vettem még zsenge spenótot amit szintén megmostam egy kicsit meg sóztam reszeltem rá fokhagymát öntöttem rá oliva olajat és megpároltam. A szokásos fasírttal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése