Keresés ebben a blogban

2012. január 18., szerda

Cukkinis brassói

Ma gyorsat és persze finomat szerettem volna csinálni. Ugyan is örököltem egy varrógépet és nekiálltam varrni és persze rengeteg ötletem van. Na de azért főzni azt kell persze és szeretek is. Valamelyik nap a munka helyemen az egyik kollégám brassóit evett és én is nagyon megkívántam úgy hogy ma ezt csináltam némileg átvariálva.

Hozzávalók:

1 kg krumpli
3 fej vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
1 nagyobb cukkini
3 evk házi paprikakrém
vegeta
bors
őrölt köménymag

A krumplit meghámoztam felkockáztam vegetával megszórtam és olajba kisütöttem.
A vöröshagymát felkockáztam olajon megdinszteltem. Majd rádobtam a szintén kockára vágott cukkini. Megszórtam vegetával, borsal, köménymaggal és rátettem a házi paprika krémet. Kb ráöntöttem 1 dl vizet és megfőztem a cukkinit. A legvégén reszeltem rá a fokhagymát. Fontos hogy sűrűn kevergessük hogy oda ne égjen inkább pótoljuk a vizet közbe ha kell. Ne legyen híg leve jó  párologtassuk el a levét hogy szaftos legyen. Amikor megfőtt a cukkini és a krumpli is kisült egyszerűen összekeverem a kettőt. Íme az eredmény:


























Én jó fokhagymásra csináltam mert mi így szeretjük. De mit ne mondjak nem azért hogy fényezzem magam igen finom lett!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése