Keresés ebben a blogban

2012. január 15., vasárnap

Zöldséges pite

Ezt az ételt ma készítettem próbáltam valami kívül ropogosat belül puhát készíteni.
Féltem tőle hogy fog sikerülni de mit ne mondjak nagyon finom lett.
Próbáltam mérni fel nem írtam remélem nem hagyok ki belőle semmit.

Hozzávalók a tésztához:

3 bögre teljeskiörlésű fehér liszt. ( 1 bögre az 3 dl)
8 púpos evő kanál margarin
0,5 dl víz
3 evő kanál kakukkfű


Töltelékhez:

20dkg zöld zöldbab
10dkg spárga mirelit
0,5 kg gomba
0,5 dkg kaliforniai paprika
1 bögre rizs
3 gerezd fokhagyma
3 kanál liszt

bors
köménymag
1 ek kakukkfű



A tészta hozzávalóit beleteszem egy tálba és összegyúrom. Ha összegyúrtam folpackba teszem és beteszem a hűtőbe 1 órára.


Majd a rizst sós vízbe megfőztem. A hagymát felszeleteltem és megdinszteltem. A gombát felszeleteltem rádobtam a hagymára ezt követte a bab és a spárga is majd a felszeletelt kaliforniai paprika. 3 gerezd fokhagymát belereszeltem, rádobtam a fűszereket majd felöntöttem egy kis vízzel de ne sokkal mert a gomba is vizet ereszt. A vizet jó elpárolom róla csak egy kicsi maradjon az alján majd beleteszem a főtt rizst és 3 evő kanál lisztet és jól összekeverem.
A tésztát 1 óra múlva kiveszem a hűtőből és újból átgyúrom:














A tészta 3/4-ét kinyújtom és a sütöpapírral kibélelt tepsibe teszem. Jó nagyra kell nyújtani mert a tészta igen rugalmas és össze megy mire a tepsibe ér. Majd a töltelék kerül rá:













Majd a tészta másik felét nyújtottam ki és tettem rá a tölteléket:













A tetejét megszurkáltam megkentem szója tejjel és betoltam a sütőbe. Aranybarnára sütöttem:













Spenóttal tálaltam:

1 megjegyzés: