Keresés ebben a blogban

2012. január 6., péntek

Szójaszószos tészta

Régen írtam pedig szoktam főzni de mostanában újat nem főztem a régi recepteket főzögettem. Bár sütit azt sütöttem csak nem mértem le az arányokat így azt nem raktam fel ide, nem volt időm a méregetésre csak érzésből raktam a hozzávalókat így az nem került fel ide. De majd előbb vagy utóbb le mérem mert azóta már csináltam mert igen finom lett. Az ünnepi menüt meg azért nem raktam fel mert a fittanyuka balogján fenn vannak a receptek. Nagyon jól sikerült még a húsevő rokonoknak is nagyon ízlett aminek igen csak örültem. A mostani receptet egy finom tésztást egy tál étel.

Hozzávalók:

1 csomag tészta
1 db kisebb cukkini
2 db sárgarépa
20dkg káposzta
1 nagy fej lilahagyma
só, bors, vegeta, köménymag,
3 gerezd fokhagyma
4 kanál szójaszósz
3 kanál keményítő

A tésztát kifőztem sós olajos vízben. A zöldségeket felszeleteltem tettem rá olajat sót, vegetát, borsot, köménymagot öntöttem rá kb 2dl vizet és feltettem párolni. Amikor megpárolódott rátettem a szója szósz és a fokhagymát. Kicsit pároltam még és keményítővel besűrűsítettem. Ezután összekevertem a tésztával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése