Keresés ebben a blogban

2012. január 15., vasárnap

Gombapörkölt nokedlival

Rég írtam már nem volt időm gépelé ülni pedig azért elég sűrűn főzök. Képeket azért csináltam egy két ételről azt most megosztom veletek!

Hozzávalók:

0.5 kg gomba
3 db krumpli
2 fej hagyma

4 evő kanál házi paprika krém
őrölt köménymag
bors

Nokedlihez:
liszt
víz

2 kanál házi paprika krém

A hagymát megpucoltam felszeleteltem megdinszteltem.
A gombát megmostam feldaraboltam.A krumplit szintén megpucoltam nagyon vékonyra felszeleteltem. A gombát és a krumplit rátettem a dinsztelt hagymára és egy kicsit dinszteltem. Majd rátettem a sót köménymagot, borsot és a házi paprika krémet. Felöntöttem annyi vízzel hogy ellepje. A krumplit azért tettem bele mert jó ízt ad és mert sűríti az ételt. Készre főztem.
A nokedlit pedig nagyon egyszerűen csinálta a liszthez annyi vizet tettem hogy nokedli állagú legyen és 2 kanál házi paprika krémmel tettem izgalmassabá. Lobogó vízbe szaggattam bele amikor feljöttek a tetejére még egy percig főzöm és leszűröm.
Íme ilyen lett:

1 megjegyzés: