Keresés ebben a blogban

2012. május 28., hétfő

Nudli sósan és édesen

Mivel mostanában már új krumplit használok és régi viszont még van úgy gondoltam hogy kellene valamit kezdeni vele hogy ne menjen tönkre. Ezért úgy gondoltam hogy csinálok nudlit. A pontos recept ha valaki akar ilyet csinálni meg van Magdinál de egy másik verzió ami az enyém pedig itt. De én ma nem ezek a receptek szerint készítettem hanem csak úgy megérzésből.
A következő képen készült:

4db ökölnyi krumplit megfőztem héjába  sós vízben amikor megfőtt krumpli nyomón átnyomtam. Öntöttem hozzá 2dl szója tejet és elkezdtem adagolni hozzá a lisztet ami sima fehér és teljeskiörlésű keveréke volt. Addig adagoltam hozzá a lisztet még jól gyúrható ill formázható állagú nem volt. Ezután 2 részre osztottam és kinyújtottam  hosszú tégla lapokra vágtam amiből nudlit formáztunk:














Az egyik feléhez zöldség ragut csináltam:
1 kisebb karfiolt feldaraboltam, 1 maroknyi új kelkáposztát, 1 maroknyi újhagymát és 1 csokornyi zellert szárastól felszeltem. Az egészet nyakon öntöttem olajjal tettem rá vegetát és oregánot 1dl vizet és megpároltam majd a végén tettem bele 3 evő kanál paradicsom szószt. A megfőtt nudlit a raguhoz öntöttem és összekevertem:
 














A másik felét pedig úgy készítettem hogy 15 dkg zabpelyhet serpenyőbe picit megpirítottam és utána egy kicsit kávédarállón megdaráltam. A darált zabpelyhet a megfőtt nudlira öntöttem és összekevertem. Kivettem a mélyhűtőből meggyet kiolvasztottam tettem rá kicsi fahéjat kicsi xillitet feltettem főni egy kicsit és keményítővel besűrűsítettem.
Ilyen lett:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése