Keresés ebben a blogban

2012. május 15., kedd

Zöldségpörköltes brassói

Mivel véééégre van újkrumpli és nagyon szeretjük sütve ( aki figyeli a blogomat láthatja :-))
ezért ma ezt a brassói féleséget készítettem!

Pörkölt:
2db cukkinit felkockáztam és 2 maréknyi káposztát összeszeltem. 4 szál lila újhagymát felszeltem és olajon megfonnyasztottam rádobtam a cukkinit és a káposztát vegetáztam, borsoztam, köménymagoztam és dobtam rá piros paprikát majd öntöttem alá kb 2dl vizet és lefedtem had párolódjon. Amikor megpárolódott a zöldség raktam még bele 10dkg búza kolbászt és összekevertem és amennyire csak lehetett elforraltam a levét.
A krumplit megpucoltuk és megsütöttük olajban, majd amikor megsült összekevertem a zöldséges pörkölt alappal.
Szeltem fel új káposztát, paradicsomot, uborkát összekevertem az egészet és ezt ettük hozzá salátaként. Én nem szoktam rá öntetet készíteni mi így nyersen szeretjük öntet nélkül!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése