Keresés ebben a blogban

2011. június 30., csütörtök

Cukkini fasírt

A hétvégén és a hét elején hazamentünk húgomékhoz  és anyuékhoz. Tesóméktól kaptam cukkinit is többek közt és azon gondolkodtam mit is kellene belőle készíteni és úgy döntöttem fasírtot készítek belőle következő képen:

1 nagyobb cukkinit megpucoltam kimagoztam és tök reszelőn lereszeltem. Vegetával  kaporral zöldség zöldjével megszórtam és 5-6 marék apró szemű zabpelyhet tettem bele és összekevertem hagytam állni kb fél órát hogy a zabpehely megpuhuljon. Félóra múlva fasírtokat formáztam belőle  tej és tojás mentes zsemle morzsába megforgattam majd forró olajba kisütöttem. Sűltkrumplit csináltam hozzá.















1 megjegyzés:

  1. Ez tetszik, ma ki is probalom, koszonom az otletet! Magdi - www.magdireceptek.blogspot.com

    VálaszTörlés