Keresés ebben a blogban

2011. június 20., hétfő

Kapros zöldbabfőzelék

Szintén voltam a piacon és most friss zöldbabot vettem és kapros zöldbab főzeléket készítettem belőle!
Mi nagyon szeretjük kaprosan a babot szerintem nagyon finom a bab kaporral! Így készült nagyon egyszerűen:
1 db új vöröshagymát feldaraboltam és megpároltam olajon. Ezután a feldarabolt zöldbabot rátettem megsóztam, őrölt köménymaggal megszórtam, tettem rá kb 3-4 evőkanálnyi kaprot és ugyan ennyi zöldség zöldjét. Ezután pároltam kb 5 percet utána felöntöttem annyi vízzel hogy pont ellepje. Ezután ráteszem a fedőt és puhára párolom. Ha megpuhult rántást készítek: Olajon megfuttattam a teljeskiörlésű lisztet ezután leveszem a tűzről és teszek bele egy evő kanál piros paprikát és felengedem hideg vízzel és besűrítem vele a babot! A legvégén teszek bele egy evőkanál citrom levet!
Sütöttem hozzá zab fasírtot! Nagyon finom lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése