Keresés ebben a blogban

2011. június 30., csütörtök

Zöldbabos cukkinis egytál

A babot is tesómtól kaptam és szintén nem tudtam mit is csináljak belőle a neten keresgettem ötlet után és találtam is íme ez lett a végeredmény:

5-6 szem krumplit megpucoltam. Kb 0.5 kg babot felszeleteltem. 1 kisebb cukkinit kockára vágtam.
A krumplit kicsit megpirítottam majd levettem a gázról és tettem bele vegetát piros paprikát vissza tettem a gázra kb 1 percig pirítottam tovább majd felöntöttem annyi vízzel hogy ellepje és kb 10 percig pároltam. Majd bele tettem a babot és annyi vízzel pótoltam hogy ellepje tettem bele még sót borsot őrölt köménymagot és tovább főztem. Kb 10 perc után beletettem a cukkinit és két maréknyi szejtánt és készre főztem.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése