Keresés ebben a blogban

2011. november 21., hétfő

Karfiol fasírt

Mivel igen jól sikerült a legutóbbi zöldség fasírtom úgy gondoltam ma csinálok karfiol fasírtot. Na egy kicsit meg szenvedtem vele. Nehezen akart összeállítani, hogy sütés közben ne menjen szét! De azért csak sikerült még ha nehezen is! Azt gondolom ennek a fasírtnak nem igen lehet leírni a receptjét pontosan mert kísérletezni kell ahogy sütöm hogy mennyi liszt kell bele hogy ne menjen szét. Próbálni kell hogy szét megy vagy se ha igen akkor kell még egy kicsit nyakon önteni lisztel.
Így készült: Kb 30 dkg karfiolt sós vízbe puhára főztem. 1 szál zöldhagymát felszeleteltem. 2 krumplit meghámoztam kis lyukú reszelőn lereszeltem. A puha karfiolt jól lecsepegtettem és villával összetörtem. Ezután ment bele a hagyma és a reszelt krumpli. Borsoztam, kömény magoztam egy kicsit ha kell utána sózzuk. Majd ment a kisérletezés a lisztel. Kb 10 dkg tönköly fehér lisztet tettem bele a többi zabliszt volt! Ha szét megy amikor süssük akkor zabliszttel kell pótolni. Vizes kézzel formáztam belőlük pogácsát.
Friss zöldség salátával és rizzsel (ami egy kicsit szét főtt) tálaltam.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése