Keresés ebben a blogban

2011. november 10., csütörtök

Kockás süti

Végre volt időm alkotni! Bár tegnap még nem úgy tűnt hogy ma bármi nagyobb főzőcskézésbe fogok amikor kijöttem a fogorvostól. Nagyon el voltam anyátlanodba mikor 2 injekció után is éreztem hogy fáj amikor fúrja. Nem kecsegtette sok jóval de én bízom benne hogy meg tudja menteni! Mára el is múlt a fogfájásom a kedvem is meg jött a főzéshez és alkottam is egy-két finomságot! Először is a süti! Amikor főző tanfolyamon voltunk ott tanultam meg hogy a köles liszt amit én mellesleg itthon darálok kávédarállóval mennyire jó sütikbe! Valami hasonlót találtam ki mint amit ott sütöttünk kuglófot!

Hozzávalók:

30dkg darált dió, mogyoró, és napraforgó mag vegyesen
26dkg köles liszt
30 dkg teljeskiörlésű liszt
2,5 dl rizs tej
3 dl víz
3 kanál kakaópor
5 kanál nádcukor
2 teáskanál szódabikarbóna
1,5 dl olaj


A lisztet, darált dió, mogyoró, napraforgó magot, köles lisztet, szódabikarbónát, cukrot kimérem egy tálba. A 1,5 dl olajat beleöntöm a tejet és a vizet is és alaposan összekeverem. Kettéválasztom a tésztát és az egyikbe beleteszem az 5 kanál kakaóport. Kibéleltem egy tepsit sütőpapirral és el keztem kanalazni egy kanál fehér tészta egy kanál kakaós tészta . Addig csináltam így míg meg nem telt a tepsi. Két sorba tettem a következő sorba pedig a kakaós tetejére fehér tésztát a fehér tetejére pedig kakaós tészta került! Így nézett ki:













Ezután betettem a sütőbe és tűpróbáig sütöttem.













1 megjegyzés: