Keresés ebben a blogban

2011. november 18., péntek

Zöld leves daragaluskával

Megint igen sokat dolgoztam de végre ma szabadnapos vagyok! Volt is sok minden a fejembe hogy mit fogok főzni hiszen szombaton megint főző tanfolyamon voltam amit Emőke tartott! Tofu volt a téma többek közt és én megint sok új ötlettel jöttem haza és alig vártam hogy szabadnapos legyek. Tegnap munka után elmentünk Lacival az anyukájához és ő mutatta hogy milyen zöldség levest főzött. Meg is kóstoltam és igen csak ízlett. Kaptam tőle lila karfiol leveleket ugyan is ebből csinálta ezt a finom levest. A lila karfiol így néz ki. Nagyon finom és nem fúj fel úgy mint a fehér karfiol.













Szóval a leves igen egyszerű. Egy karfiolt levelestől ( igen a leveleit is nagyon finomak és egészségesek főleg ha bio is) feldaraboltam. Két szál sárgarépát 1 szál fehérrépát és 5 levél kelkáposzta levelet szintén megtisztítottam és felaprítottam. Egy csokor petrezselyem zöldet szintén mostam aprítottam és az egészet egy lábosba tettem. Felengedtem vízzel, beletettem 2 leves kockát kicsi vegetát, borsot, köménymagot és feltettem főni. Puhulásig főztem. Egy edénybe  5 evő kanál tönköly darát felengedtem annyi vízzel amennyit felvesz és hagytam állni fél órát. A leves levéből vettem le egy kicsit és annak a levébe szaggatam bele a galuskákat.  Ennek a levesnek LUGOSÍTÓ HATÁSA van ami nagyon jól hat az el savasodott szervezetünkre.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése