Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 9., péntek

Egyszerű és gyors

Ezt azt ételt szerdán főztem nem voltam valami kitörő formába így valami egyszerűt akartam főzni ami gyorsan kész. Ezért kitaláltam hogy krumpli főzeléket csinálok zöldséges raguval. Nagyon egyszerűen csináltam megpucoltam a krumplit feldaraboltam kockára. 1 fej vöröshagymát megpucoltam azt is felaprítottam olajon megdinszteltem ráöntöttem a felszeletelt krumplit piros paprikával,köménymaggal,sóval megszórtam és tettem még bele 2 babérlevelet.  Felöntöttem annyi vízzel hogy pont ellepje és jó puhára főztem. Amikor már jó elfőtt a leve krumplinyomoval a felét összetörtem így lett sűrű. A raguhoz pedig paprikát és cukkinit összeszeltem. 1 fej vöröshagymát is megpucoltam és azt is összeszeltem majd megdinszteltem olajon és rádobtam a paprikát és a cukkinit, megsóztam és köménymagoztam és a saját levébe lassan dinszteltem. Később 3 paradicsomot is hozzászeltem és még kb 15 percig pároltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése