Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 17., szombat

Gombás tészta

Ezt az ételt pénteken készítettem de mivel kiakasztott a blog mert mindig kidobott így ráhagytam. Ezért ma írom le.

Hozzávalók:

20 dkg gomba
2 db sárgarépa
1 db kis cukkini
5 db paradicsom
1 fej hagyma
2 kanál oregánó
2 dl zabtejszín
2 kanál keményítő
0,5 kg durum tészta

A gombát felszeleteltem héjastól én nem szoktam megpucolni csak megmosom. A cukkinit és a  sárgarépát feldaraboltam kockára. A paradicsomokat meghámoztam és felszeltem. A hagymát kockára vágtam olajon megpirítottam rádobtam a felszeletelt gombát, cukkinit, sárgarépát és a paradicsomot. Megsóztam és 2 kanál szárított oregánót tettem rá. Megpároltam fedő alatt.
A tejszínbe belekevertem a 2 kanál keményítőt és besűrűsítettem vele.
Kifőztem a tésztát és összekevertem.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése