Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 2., péntek

Mákos muffin

Laci napok óta kínlódik, valami nyavalya elérte. Allergiának tűnik de nem tudni mi lehet. Volt már kb 6 éve allergiás de akkor kikezelte magát teljesen el múlt lehet hogy most megint előjön, bár azt mondja most nem olyan. Na mindegy végül is néztük a neten hogy mit kellene enni vagy inni hogy múljon ez a nyavalya ha netán allergia. Azt találtuk hogy a mák az nagyon jó mert sok benne a kalcium. Ezen felbuzdulva úgy döntöttem hogy ma valami mákos sütit készítek és a muffin mellett döntöttem. Nem beszélve róla hogy végre nincs az a borzasztó meleg.
A muffin a következőképpen készült:

20 dkg mák
1 bögre fehér liszt (teljeskiörlésű)
0,5 bögre zab liszt
0,5 bögre olaj
7 kanál nádcukor
2 teáskanál szódabikarbóna
1 bögre szója tej (bőven mérve)

Az egészet összekevertem és muffin formákba raktam:
 












Ezután betettem a sütőbe és kb 30 perc alatt megsütöttem.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése