Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 27., kedd

Elhavazva

Mostanában sokat dolgozok és keveset vagyok itthon így nem sok időm van a blog írásra. Ez nem jelenti azt hogy egyáltalán nem főzök, igaz kevesebbet mint a múlt hónapba. Most csak összefoglalót írok a múlthét és a mostani hét gyors menüjeiből.

Múlthéten rakott padlizsánt készítettem paradicsommal:
Volt benne:
-padlizsán
-paradicsom
-gersli
-szója granulátum
-rizstejszín


 A mai napon pedig csináltam spenótot még találtam a piacon frisset, és zöldbabot is, abból pedig főzelék készült. Sűltkrumplit is sütöttem vega fasírttal és nyers uborkát ettünk hozzá. Persze nem maradt el a sütés se.
Zabpelyhes almás sütit készítettem:
Van benne :
-alma
-zabpehely
-liszt
-olaj
-cukor
-szódabikarbóna



























Még 2 tepsi karfiolos pogácsát csináltam:



Hát ennyi fért bele az időmbe. Jövőhéttől elméletileg több időm lesz mind a főzésre mind az írásra.
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése