Keresés ebben a blogban

2011. október 10., hétfő

Almás szelet

A mai nap még sütöttem almás sütit is. Igaz az eredeti recept nem vega de én vegásítottam.

Hozzávalók:

5db ökölnyi alma
1,5 bögre búza liszt
1,5 bögre zabpehely liszt
0,5 bögre olaj
10dkg darált dió (nekem csak ennyi volt itthon)
5 kanál nádcukor
2 teáskanál szódabikabóna
ízlés szerint fahéj
1 bögre zabtej
1 bögre víz

Az almákat uborka reszelőn (igen fontos hogy uborka reszelőn) lereszeltem.A liszteket kimérem majd az olajat, szódabikarbónát, diót, cukrot, fahéjat 1 bögre zabtejt is beleöntöm és összekeverem. Ezután a vízzel még lazítom a tésztát és utoljára beleöntöm a felszelt almát és összekeverem, és mehetett a sütőbe. Az én sütőmbe ami nem mostani darab 45 percig sült.


























Attól hogy az uborka reszelőn van az alma reszelve krémesebb íze van a sütinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése