Keresés ebben a blogban

2011. október 14., péntek

Töltött kelkáposzta mexikóiasan

Hogy miért ezt a nevet adtam az ételnek? Hát mert van benne bab és kukorica is de ne csípős. Gondolkodtam mit is főzzek ma több napra mert hogy ma vagyok szabadnapos és 4 napot fogok holnaptól dolgozni. Ugyanis amikor szabadnapos vagyok akkor főzök meg a következő szabadnapig. Ma főztem spenótot  és falafel golyókat sütöttem hozzá. Sütöttem fahéjas almát is:


























Sütöttem palacsintát is. Régen csináltam már nem írom le a receptet mert először is sok helyen fent van másodszor pedig én ezt soha nem mérem csak már megérzésből rakom össze.













Az ebéd pedig sült krumpli volt párolt zöldségekkel:













Akkor most pedig a töltött kelkáposztás mexikói féleség:

Szóval egy közepes kelkáposzta 6 levelét levettem és vízbe megpároltam.  A káposzta többi részét felszeleteltem és azt is megpároltam. Főztem 2 decinyi gerslit sós vízbe. 10 dkg szója granulátumot 1 dl  vegetás vízzel leforráztam. Amikor megfőtt a gersli tettem bele 5 evő kanálnyi főtt kukoricát, 5 evő kanálnyi paradicsomos babot, szója granulátumot és összekevertem az egészet, ezután beletöltöttem a káposzta levelekbe.













 A megpárolt szeletelt kelkáposztát egy tepsi aljára terítettem:













Erre rátettem a megtöltött káposzta leveleket és köré tettem a megmaradt tölteléket, és leöntöttem 1 üveg szeletelt paradicsommal és még 2 dl paradicsom lével:













Betettem a sütőbe és megsütöttem:













Így néz ki a tányéron:


























Hát ez volt a mai menü el is fáradtam mire kész lett de megérte! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése