Keresés ebben a blogban

2011. október 24., hétfő

Töltött krumli csónakok

Ezt a receptet akkor gondoltam ki amikor főzőtanfolyamon töltött padlizsán csináltunk. Hasonlóan készítettem. Nem bonyolult recept de nagyon finom. Nehéz pontosan leírni a mennyiségeket mert a krumpli nagyságától függ. Leírom hogy mit tettem bele de a pontos mennyiséget nem. Ennek az is az oka mert nem mértem megérzésre raktam.

Szóval 7 db krumplit megfőztem hajába. Kb 10dkg kölest sós vízbe megfőztem. Amikor megfőtt a krumpli megpucoltam kettévágtam és a közepét kivájtam. A főtt kölesbe beletettem 1db dinsztelt lilahagymát, a krumpli forgácsot és kb 2 dl sűsű paradicsom levet , kb 1 ek oregánót és összekevertem. Az egészet botmixerrel összeturmixoltam és beletöltöttem a krumplikba. A tetejét megszórtam szezám pehellyel.













Meglocsoltam olajjal és betettem a sütőbe 30 percre.
1l paradicsomból paradicsom szószt készítettem hozzá.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése