Keresés ebben a blogban

2011. október 10., hétfő

Csicseriborsós egytál

Még szerencsére van karfiol, cukkini,káposzta a piacon addig lehet friss zöldséges finomságokat összeütni, Így tettem ma is. Vettem karfiolt, káposztát, cukkinit a piacon ezekből a következő finomságot ütöttem össze:

 Előző este 25dkg csicseribórsót beáztattam. A csicseriborsóról ma leöntöttem a vizet és friss vízbe feltettem főni, sóval és babérlevéllel puhára főztem.Szeltem össze káposztát, cukkinit, karfiolt, 2 szál újhagymát, fél szál sárgarépát, belezuttyantottam őket egy lábosba tettem bele nyers vegetát (jó bele sima is) kicsi olajat és megpároltam. Majd amikor puha lett a zöldség tettem bele 1 kis üveg gombát és egy kis üveg házi szeletelt paradicsomot és az egészet összerottyantottam. A megfőtt csicseriborsót is beletettem és egy kicsit még összeforraltam.
Íme ilyen lett:













3 megjegyzés:

  1. Én is csicseriborsót főztem ma :) Igaz, levesnek, de megjott a kedvem ehhez is :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszett tényleg finom lett! :-)
    Kerestem a csicseriborsós levesedet de még nem találtam meg! :-(

    VálaszTörlés
  3. Meg nemvolt idonk lefotozni. Maradt egy kicsit tegnaprol, igy hatha ma lesz ido fotozkodni :)

    VálaszTörlés