Keresés ebben a blogban

2011. október 23., vasárnap

Ezt nem lehet megunni

Tegnap szintén a piacot jártam jártuk Lacival. Vettem többek közt zellert és lilahagymát  mi mást csináltam volna mint párolt zöldségeket. Ez nem azért van mert nem tudok mást főzni hanem azért mert először is nagyon szeretjük másodszor  gyorsan kész harmadszor pedig addig csinálom ameddig lehet friss hazai dolgokat venni hozzá. Nagyon egyszerűen csináltam: 2 ökölnyi zellert megpucoltam felszeltem 4 kisebb fej lilahagymát szintén ugyan így, 2 szál újhagymát szintén, és végül 2 kisebb cukkinit szintén szeltem. Az összes zöldséget sóztam és némi nyersvegeta is került rá és kb 1 órát puhultak pácolódtak együtt. Majd 4 nagyobb krumplit megpucoltam összeszeltem sóztam nyersvegetáztam. A tepsi egyik felére a krumpli került a másik felébe a zöldségek:













Raktam rá alufóliát és ment a sütőbe. Kb félóra múlva levettem a alufóliát és még sütöttem fél órát.













Ettünk még hozzá nyers zöldséget:













Lehet hogy furának találjátok hogy sült zöldséghez nyers zöldséget de próbáljátok ki hogy milyen finom együtt megfogtok lepődni!
Magyaros zabfasírtot sütöttem még hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése