Keresés ebben a blogban

2011. július 8., péntek

Bundás cukkini

Először is Magdinak üzenem hogy örülök hogy tetszett neki a cukkini fasírtom megnéztem az övét is www.magdireceptek.blogspot.com/ ki fogom próbálni azt a verziót is! Most tanulom a blogozás rejtelmeit és a megjegyzéshez nem tudok válaszolni mert egyszerűen nem engedi de hétvégén jön a tesóm és remélem ő megoldja a problémámat ő egy kicsit jobban ért hozzá!
Szóval bundás cukkini! Mivel még van a tesómtól kapott cukkiniből így megpróbáltam belőle valami újat csinálni amit eddig nem csináltam még! Eszembe jutott hogy valamikor olvastam valahol a neten hogy sárgaborsó lisztbe vagy csicseri borsó lisztbe (amihez vizet adnak) forgatják meg a zöldségeket! Mivel nekem mind a kettő volt itthon így fele fele arányba raktam egy műanyag edénybe és kevertem bele vizet amíg ilyen állagú nem lett:













Nem tettem bele se vegetát se sót de legközelebb fogok egy kicsit de anélkül se volt rossz!
A cukkinit karikákra vágtam vegetát tettem rá és kb 1 órát állni hagytam! Ezután kevertem be a masszát és bele mártogattam és forró olajba kisütöttem:




























Szaftos zöldbabos lecsóhoz készítettem a bundás cukkinit! Lehet hogy fura de nagyon finom volt együtt! A zöldbabos lecsót a hagyományos lecsó recept alapján készítettem csak tettem bele zöldbabot is! Azt hiszem Erdélybe zakuszkának hívják de csak azt hiszem! :-)













2 megjegyzés: