Keresés ebben a blogban

2011. július 22., péntek

Hagyma ragu

A munka helyemen tegnap az egyik kolleganőm ebédjéből kaptam ihletet ugyan is zöldséges párolt hagymát evett többek közt. És ma meg is alkottam az én verziómat. Persze szeretni is kell a hagymát mert töményen készül!

Hozzávalók:
6 db nagy fej hagyma
1 db kisebb piroshúsú paprika
1 kisebb paradicsom
10 dkg búzakolbász 
1 csokor zöldségzöldje
1 evőkanálnyi olaszfűszerkeverék (elhagyható)

vegeta
őrölt köménymag
olaj

A hagymafejeket megpucoltam felszeleteltem nagyobb szeletekre. A paprikát és a paradicsomot is felszeleteltem majd a zöldség zöldjét is apróra vágtam.Beletettem az egészet egy műanyag edénybe. Megszórtam sóval kicsi vegetával köménymaggal olasz fűszerkeverékkel olajat öntöttem rá:














Majd összekevertem az egészet és hagytam pácolodni 1 órán át!


1 óra múlva egy lábosba tettem kb 2 dl vizet öntöttem rá és először fedő alatt pároltam kb 15 percet majd levettem a fedőt beletettem a búzakolbászt, és addig pároltam míg teljesen elfőtt a leve!















Zöldségeskruplit készítettem hozzá:














Nagyon finom  a zöldségeskrumplival!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése