Keresés ebben a blogban

2011. július 22., péntek

Töltött paprika

Ez az étel is azok közé sorolható amelyik  sokféle módon elkészíthető! Én is elkészítettem az én verziómat! Igaz agyaltam rajta mit is tegyek tölteléknek egybe biztos voltam mégpedig a gerslibe!
A következőképpen készítettem végül:

8 db paprika
20 dkg gersli
2 paradicsom
20 dkg fokhagymás szejtán
1 liter paradicsomlé

A gerslit megfőztem! A paradicsomot meghámoztam felszeleteltem. A szejtánt is apró darabokra vágtam. A paprikát kicsumáztam kicsit megsóztam. TÖLTELÉK:  a főtt gerslihez hozzátettem az apróra darabolt paradicsomot és a szejtánt majd megtöltöttem a paprikákat.













Kerestem egy magas falú lábost és beleálligattam a megtöltött paprikákat és felöntöttem vízzel.













Közben elkészítettem a paradicsom szószt is a következőképpen:
Egy lábasba olajat öntöttem majd amikor felhevült az olaj beletettem 3 púpozott evő kanál lisztet és amikor már jól felhevült a lisztes olaj, letekerem a lángot és lassan öntöm rá a paradicsom levet és gyorsan keverem hogy csomó mentes legyen! Amikor az összeset ráöntöttem nagyobb lángra tekerem és folyamatosan keverem kb 5-6 percig még .
Amikor kész lett a mártás is beleszedtem a paprikákat:


 Ilyen lett az én verzióm! Szerencsére nem nagyon ment ki töltelék a paprikából míg megfőztem úgy hogy mondhatni elég jó lett kinézetre és ízre is! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése