Keresés ebben a blogban

2011. július 18., hétfő

Rakott paradicsomos cukkini!

Igen még mindig van itthon cukkini és mivel nem tudom lefagyasztani mert kicsi a fagyasztóm muszáj valamit kitalálnom hogy ne egyformán készítsem el! Törtem a fejem hogy mit is tudnák belőle készíteni és eszembe jutott hogy van itthon a fagyasztóba olasz bazsalikomos fűszer keverékem és az biztos illik a cukkinihoz és a paradicsomhoz is így a következőt agyaltam ki:

1 nagyobb cukkini
3 nagyobb paradicsom
1 maréknyi olasz fűszer keverék
0,25 dl rizs tejszín

1 kanálnyi vaj a tepsi kikenéséhez

A cukkinit felkarikáztam sóztam! A paradicsomot szintén felkarikázom sózom!
A tepsi alját kivajaztam beletettem a cukkini karikákat egymás mellé és olaszos fűszer keverékkel megszórtam


















 majd jött rá a paradicsom karikák:













Majd jött rá egy sor cukkini megint amit megszórtam szintén  olaszos fűszer keverékkel:













Ezután pedig rákanalaztam a rizstejszínt:



Ezután alufóliát tettem rá és betoltam a sütőbe!
Közben főztem hozzá rizst!
20 perc után levettem az alufóliát és még 20 percig sütöttem készre:



A rizst beleöntöttem egy jénai tálba rátettem a cukkinis paradicsomot és ráöntöttem a tejszínes szaftot:



Nagyon jó lett az íze illik a bazsalikomos fűszer a cukkinihoz is!

1 megjegyzés: