Keresés ebben a blogban

2011. július 18., hétfő

Paradicsomos karalábés cukkini

A kolleganőmtől vettem karalábét ami nagyon finom volt nyersen is, jó nagy fejek voltak és egyáltalán nem voltak fásak! Természetesen van itthon cukkinim (a tesóm ellát vele rendesen aminek nagyon örülünk) és anyuéktól kapott finom paradicsom amit ők termelnek meg a kertjükbe! Szóval a hűtőbe levő dolgokból próbáltam valami finomat összehozni és így lett ez a paradicsomos karalábés cukkini a következőképpen:

1 nagy fej karalábé
1 közepes cukkini
3 nagy fej paradicsom
1 piros húsú paprika
1 csokornyi zöldségöldje

A karalábét a cukkinit és a paprikát  gyufa hosszúságúra szeltem. A paradicsomot meghámoztam és felkockáztam! A zöldségzöldjét felaprítottam! Az egészet beletettem egy lábosba amibe egy kis olajt hevítettem megsóztam köménymagoztam és roppanósra pároltam! Lett neki egy kis szaftja is a paradicsomtól!
Hozzá gabona fasírtot készítettem (boltit)!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése