Keresés ebben a blogban

2011. július 26., kedd

Paradicsomos padlizsánkrém

Ma munkából hazajövet kikapcsolódásként padlizsán krémet készítettem és kenyeret sütöttem.
Mivel én nem szeretem a padlizsán tömör ízét így paradicsommal enyhítettem!
Így készült:

1 kisebb padlizsán
3 paradicsom
1 nagy fej vöröshagyma
1 csokor zöldség zöldje

vegeta

A padlizsánt és a paradicsomot megszurkáltam bele raktam egy sütő papírral kibélelt tepsibe és 1 órára betettem a sütőbe sülni!
Sütés előtt:













Sütés után:













Közben még sült a padlizsán és a paradicsom a nagy fej hagymát felaprítottam,lábasba tettem olajat öntöttem rá és kb 2 evőkanálnyi vizet mert dinsztelni akartam nem pirítani! Tettem rá vegetát és amikor majdnem megpuhult rátettem a felaprított zöldségzöldjét is.
Amikor megsült a padlizsán és a paradicsom leszedtem a bőrét! A padlizsánt nagyobb darabokra vágtam és az aprító gépbe tettem megsóztam és pépesítette. Ezután a paradicsomot is meghámoztam a levét amennyire lehetett kinyomtam hogy ne legyen túl leves! A paradicsomot a dinsztelt hagymát szintén az aprító gépbe tettem picit sóztam és szintén pépesítettem! A végén összekevertem a padlizsánt a paradicsomos hagymával!
Ilyen lett:









































Nagyon jó lett az íze várom a reggelt hogy friss kenyérrel falatozhassuk! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése