Keresés ebben a blogban

2011. május 14., szombat

Csicseriborsós egytál

Pénteken főztem de nem sok mindent mert nem voltam valami kitörő formába. De azért a következő csicsriborsós kaját  összeütöttem:

Hozzávalók:
25dkg csicsriborsó
15dkg zeller
4-5 szem paradicsom
1db fehérpaprika
3 szál halványító zeller
30dkg krumpli
2 kisebb fej hagyma
pirospaprika
bors
köménymag



Elkészítés:
A csicseri borsót előző este beáztatom. Másnap félig megfőztem  sós babér leveles vízbe. A hagymát apróra vágtam és az összes zöldséget is! A hagymát olajon megdinszteltem ráöntöttem a zöldségeket sóztam borsoztam köménymagoztam végül rátettem a piros paprikát:













Felöntöttem vízzel kb 10 percig rotyogtattam majd hozzá adtam a félig megfőtt csicseri borsót:













Ezután együtt rotyogtattam őket. A krumplitól jó szaftos lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése