Keresés ebben a blogban

2011. május 6., péntek

Sültkrumpli párólt zelleres cukkinivel!

Amint említettem voltam a piacon és az újkrumplit ott vettem! Nagyon szeretjük mind a ketten és ahhoz próbáltam valamit kitalálni mai ebédnek! Hát ez lett belőle:

A kb 1 kg krumplit megpucoltam össze szeltem meghempergettem vegetába és kisütöttem! :-)

Volt itthon egy ökölnyi zeller amit felcsíkoztam és egy kisebb cukkinit is vegetába megforgattam őket és kb 3 órát pácolódtak a vegetával ( ez azért jó mert a zellernek így nagyon kevés idő kell hogy megpárolódjon de a zellert lehet hagyni akár egy éjszakát is hogy sósan vagy vegetásan pácolodjon)!  2 szál újhagymát felkarikáztam megpároltam olajon rádobtam a zelleres cukkinit és kb 10 perc alatt puha lett! Ha valaki szereti roppanósan 5 perc is elég neki! Íme ez lett belőle:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése