Keresés ebben a blogban

2011. május 2., hétfő

Spárgás tészta

Voltunk otthon ( ez a szüleimet és húgomékat jelenti vidéken) és a húgomék utcájukba termesztenek zöld spárgát és vettünk mert nagyon szeretjük és mivel eddig csak párolva ettük ami így is nagyon finom most mást találtam ki. Spárga ragufélét vagy inkább szósz nem is tudom de minden esetre finom lett!
Így készítettem:


A kb 1 kg spárgának a nagyobb részét aprító gépbe tettem és egy kicsit össze szeleteltem utána az egészet felöntöttem vízzel tettem bele vegetát 2 gerezd fokhagymát pici borsot és egy kicsi köménymagot és kb 15 perc alatt puhára főtt.Kb 5 evő kanál zab tejszínt összekevertem szintén  5 evő kanál keményítővel felengedtem kicsi vízzel és bele öntöttem a spárga szószba egyet rottyant és kész volt! Főztem durum tésztát és egyesítettem őket ami ilyen lett:


Igaz hogy kicsit zöld lett de hát végül is zöld spárgából készítettem és az íze pedig igen jó lett! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése