Keresés ebben a blogban

2011. május 14., szombat

Gyors lekváros süi

Ma amikor haza jöttem munkából süthetnékem támadt kikapcsolódás gyanánt.Ezért elővettem mi van itthon és csak úgy kb-re össze ütöttem a következő sütit. De csak tényleg kb-re írom le mert nem igazán mértem csak érzésre raktam most hogy már jól laktam belőle megpróbálom le írni de ígérem legközelebb lemérem pontosabban.

Szóval kb-re:

1,5 bögre teljeskiörlésű tönköly liszt
1 bögre fehér liszt
1 bögre zab liszt
1 bögre szója tej
0,5 bögre olaj
5 dkg növényi vaj
csipet só
2 evő kanál nád cukor
1 sütőpor

Az egész száraz hozzávalót összekeverem ( én mindig szitálom) majd beleöntöm a tejet és az olajat ha túl lágy teszek bele még lisztet. Két részre osztottam egyik feléből lekváros kifliket csináltam a másik felét kinyújtottam lekvárt kentem rá és feltekertem és kisütöttem vagy is még sütöm.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése