Keresés ebben a blogban

2011. május 6., péntek

Töltött tök

 Én nem szoktam főzni mindennap hanem több napra főzök így történt ez ma is. Háromféle kaját csináltam sütöttem még zsemlét és persze sütit is.Tegnap munka előtt még volt annyi időm hogy a piacon gyorsan szétnézzek és többek közt vettem tököt és abból készült a töltött tök.

Hozzá valók:

1 db közepes tök
3 marék gersli
1 db kisebb cukkini
2 szál újhagyma
1/2 csokor kapor
Növényi sajt ízlés szerint
1 konzerv szeletelt paradicsom ( azért ebből mert még drága a paradicsom és nekünk ízlik a spar-os szeletelt paradicsom én abból csináltam)


A gerslit kb 1 órát áztattam és megfőztem sós vízben. A tököt megpucoltam kiszedtem a belsejét vegetával  és a felaprított kaporral megszórtam és belehelyeztem a tepsibe. A cukkinit és az újhagymát felkockáztam kicsit megsóztam belekevertem  kb a gersli felét és megtöltöttem vele a tököt. A maradék gerslit összekevertem a paradicsom konzervvel és a kiürült konzerves dobozt teleengedtem vízzel azt is hozzá öntöttem. A gerslis paradicsomos masszát a töltött tök köré öntöttem. Letakartam alufóliával és betoltam a 200 fokos sütőbe. 45 perc múlva levettem az alufóliát és reszeltem rá sajtot  visszatoltam a sütőbe. Amikor ráolvadt a sajt kivettem a sütőből. Így néz ki:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése