Keresés ebben a blogban

2011. május 9., hétfő

Sültkrumpli sóska szósz és szejtán pörkölt

Ha szabadnap akkor sütés főzés amit nagyon szívesen csinálok! Mindig nagy lendülettel kezdem amit sok agyalás előz meg hogy mit is süssek főzzek aztán a végére jól el is fáradok! Ma is csináltam ebédet sütöttem sütit és zsömlét is mert Lacinak nagyon ízlett amit itt:http://www.vegagyerek.hu/2008/06/30-perces-tnklyzsemle-leszt-nlkl-vegn.html találtam igaz én ma egy kicsit másképp csináltam amit le is írok! Szóval a mai ebéd nem bonyolult igen könnyen elkészíthető:

A krumplit vegetásan megsütöttem!
A sóskát 30dkg-ot kb megmostam apróra feldaraboltam beletettem a lábasba aminek az aljára kevés vizet öntöttem(nem kell hogy el lepje mert össze fog esni) tettem rá vegetát kicsi fokhagymát és pillanatok alatt össze esett! Közbe 3 evő kanál lisztet elkevertem egy kicsi vízzel és 2 kanál rizs tejszínnel majd hozzá öntöttem a maradék tejszín is. Amikor a sóska összeesett felforr behabartam a tejszínes lisztel összerottyantottam és kész is volt!

A fokhagymás szejtánt apró kockákra vágtam! 2 szál újhagymát összedaraboltam megfuttattam olajon beletettem a feldarabolt szejtánt tettem rá piros paprikát és felengedtem vízzel 15 perc alatt kész volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése