Keresés ebben a blogban

2011. május 9., hétfő

Zabpelyhes süti

Az az igazság hogy én ezt a fajta sütit megérzésből sütöm ami a hozzávalókat illeti úgy hogy csak kb-re írom!Ezt a fajta sütit nem lehet elrontani ha van benne kb:
30dkg teljeskiörlésű liszt
30 dkg zabpehely
10 dkg vaj
1 dl olaj
2 evő kanálnyi méz
ízlés szerint fahéj
Gyümölcsnek én most 1 üveg fejtett meggyet és 3 db almát tettem

Szóval a tepsi aljára kiöntöttem a meggyet a 3 db almát héjastul de persze mag nélkül rászeltem a meggyre majd még öntöttem rá fél üvegnyi vizet ( a megy amibe volt azt használtam). A száraz és nem száraz dolgokat beletettem egy tálba és össze dörzsöltem nem fog össze állni de az a lényeg hogy jól össze legyen dolgozva! Amikor rendesen összekevertem akkor ráöntöttem a gyümölcs tetejére hogy lehetőleg mindenhol érje és mehet a sütőbe 200 fokon kb 45 perc.
Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése