Keresés ebben a blogban

2011. május 16., hétfő

Sültkrumpli zabfasírt karalábé mártás

Nem azért csinálok mindig sült krumplit mert mást nem tudok csak most van az újkrumpli szezonja és mi nagyon szeretjük! Ezért hát amikor csak tehetem ilyenkor sütök! Ma tepsibe sütöttem meg. Csináltam hozzá készen kapható zab fasírtot amibe én reszeltem egy cukkinit is. Mivel volt még itthon egy darab karalábé ebből készítettem nagyon egyszerűen karalábé mártást a következőképpen:

2 szál újhagymát felszeleteltem és olajon megfuttatam. 1db karalábét kockákra szeltem és rádobtam a hagymára, tettem rá vegetát felöntöttem annyi vízzel hogy el lepje és megpároltam. Amikor puha lett 1 evő kanál lisztet elkevertem zab tejjel csomó mentesen és a karalábét besűrűsítettem vele. Kicsit megnyomkodtam krumpli nyomóval és 1-2 percet rotyogtattam.
Íme együtt a menü:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése