Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 10., szerda

Cikkinis pogácsa

Nemrég amikor a karfiolos cipót készítettem akkor gondoltam ki a karfiolos és a cukkinis pogácsát is! Most az utóbbit készítettem el.

Hozzávalók:

2 db kisebb cukkini
1 bögre zabpehely
1/2 bögre zabliszt
1/2 bögre durum liszt
1,5 bögre rétes liszt
2 teáskanál szódabikarbóna

10 dkg növényi sajt
10 szem koktélparadicsom

A 2db cukkinit lereszeltem megsóztam és belekevertem a zabpelyhet!












1 órát hagytam állni majd belekevertem a liszteket a szódabikarbónát és 5 dkg sajtot (ha nem lenne ilyen drága tennék bele többet is :-(  )  és el kezdtem összegyúrni!





 Amikor összeállt és nem tapadt a már a kezemhez akkor ujjnyi vastagra kinyújtottam! Mivel nincs itthon pogácsa szaggatóm így jobb híján só szóró tetejével szaggattam ki a pogácsákat!





Az egyik tetejére sajtot tettem a másikéra pedig koktél paradicsomot!











Ilyen lett! :-) Ahogy sült úgy fogyott!

























2 megjegyzés:

  1. Végig néztem jó pár receptet, nagyon jó ötleteket találtam. Igaz nem vagyunk vegetáriánusok, de szeretek hús nélkül főzni, és itt Nálad szuper dolgok vannak! Köszi :) !!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mária!

    Örülök hogy tetszenek a receptjeim :-)! Én se vagyok vega csak a férjem de nagyon szeretek kísérletezni! Azért magamnak szoktam húst is készíteni de jóval kevesebbet eszek mint régebben!

    VálaszTörlés