Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 17., szerda

Lekváros tallérok

Most nem kezdhetem a szlogenemmel:"hogy ha szabadnap akkor főzés" ugyan is ma dolgoztam. De mivel Laci holnap megy ki a kajak-kenu vb-re dolgozni így ma azon agyaltam mit kellene neki csinálni amit délután  csak úgy bekapkod munka közbe! Valami pogácsa nagyságút szerettem volna amit egy falatra be lehet kapni. Mivel mostanában sósat sütöttem így úgy döntöttem ha haza jövök akkor valami édeset dobok össze. Mondhatni tényleg csak úgy összedobtam. A maradék liszteket összeöntöttem volt mindenféle, durum, rétes, tönköly, fehér tönköly, zabliszt,  tettem még bele vajat, szódabikarbónát, kókusz reszeléket, barnacukrot  és vízzel kevertem össze.Szóval ami volt itthon és úgy gondoltam illik bele beletettem. Mivel nem volt most időm méricskélni így csak tényleg megérzésre raktam ami itthon volt. Az egészet összegyúrtam kinyújtottam és pogácsákat szaggattam belőle. Az egyik tetejére raktam lekvárt egy másikkal rátettem és a szélét összenyomkodtam úgy hogy a lekvárt ne gyomja ki belőle. Végül félóra alatt kisütöttem. Legközelebb majd lemérem pontosan! Minden esetre nagyon finom lett!

2 megjegyzés: