Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 5., péntek

Szilvás süti

Tegnap megint voltam a piacon és többek közt vettem szilvát ami igen csak puha volt de gondoltam a szilvás gombócba jó lesz de maradt sütinek való is! Nézegettem a blogokat találok e valami gyors és egyszerűt de nem találtam így magam találtam ki a tésztáját.

Hozzávalók:
 1 bögre: 2,5 dl

5 evőkanál margarin
2 bögre durum liszt
1 bögre rétesliszt
3 evőkanál nádcukor
1 csapott evőkanál fahéj
2 bögre víz
2 teáskanál szódabikarbóna

Tetejére:
0,5kg szilva
3 evőkanál cukor
fahéj

Először a száraz hozzávalókat kimérem majd a vizet öntöm hozzá és jól összekeverem. Egy tepsit kibéleltem sütő papírral és beleöntöttem a masszát:


A szilvát feldaraboltam cukorral és fahéjjal összekevertem majd a tészta tetejére raktam őket:














Előmelegített sütőbe 200 fokon 45 percig sütöttem:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése