Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 20., szombat

Sültzöldségek paradicsommártással

Valami nagyon finomat akartam ma főzni a karfiolból cukkiniből meg volt itthon sok-sok paradicsom. A bébi cukkinit kettévágtam a karfiolt rózsáira szedtem 4 paradicsomot meghámoztam felszeleteltem. Beletettem őket egy tepsibe vegetával megszórtam  a paradicsomot rátettem és azt is vegetával megszórtam:













Betettem a sütőbe sülni. Közben megpucoltam 6 db nagy paradicsomot felkockáztam és egy csokor zöldségzöldjét is felaprítottam. Feltettem a felaprított paradicsomot főzni a zöldségzöldjével amit meg is sóztam persze. Amikor megfőtt a paradicsom keményítővel besűrűsítettem.Amikor megsült a zöldség ráöntöttem a besűrűsítette paradicsomot és meglocsoltam rizstejszínnel:


























Ezután betettem sülni kb 45 percre. Így nézett ki sütés után:
















Barnarizst főztem hozzá:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése