Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 5., péntek

Szójás cukkinis paradicsomos tészta

Mivel most 2 nap szabadnapom volt egymás után így belemerültem a főzésbe igaz inkább ma mint tegnap. Szóval ezt tegnap főztem de ma volt időm blogot írni!

Hozzávalók:

1db kisebb cukkini
3db nagy paradicsom
1 maréknyi főtt kukorica
1 piros húsú paprika
1 csokor zöldség zöldje
1 fej vöröshagyma
75 g szója granulátum
0,5 kg durumtészta

vegeta
köménymag

A szója granulátumot 1 dl  fűszeres meleg vízbe leáztatom.A tésztát felteszem főzni. A paradicsomot meghámoztam felkockáztam, a paprikát is felszeleteltem, és a cukkinit krumplihámozoval hosszú csíkokra szeleteltem. A vöröshagymát felszeleteltem olajon megpirítottam majd rádobtam az összeszeletelt zöldségeket. Rádobtam a felszeletelt zöldség zöldjét sót vegetát köménymagot pici vizet és még meg nem puhult pároltam:













Amikor megpuhult rátettem a szóját és még pároltam kb 10 percig:













Amikor kész lett összekevertem a tésztával:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése