Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 14., vasárnap

Cukkinis félholdak

A héten csináltam cukkinis pogácsát és ahogy elfogyott Laci kérdezte hogy mikor is csinálok ilyet újból?
Megígértem neki hogy a héten csinálok megint, de mivel nem volt itthon sajt így másként csináltam meg a cukkinis finomságot :-). Hasonlóan csináltam a tésztáját mint a pogácsáét de változtattam rajta egy kicsit a következőképpen:

380dkg reszelt cukkini
1,5 bögre zabpehely

2,5 bögre liszt ( zabliszt, durum liszt fehérliszt vegyesen)
2 tk szódabikarbóna
kb 25dkg koktélparadicsom
1 dl rizstejszín

A cukkinit lereszeltem megsóztam és beletettem a zabpelyhet és egy órát hagytam állni. Ezután beletettem a tejszínt a lisztet és a szódabikarbónát majd összegyúrtam! Amikor már nem tapadt a kezemhez a tészta kb 2mm vékonyra kinyújtottam.

Derelye szaggatóval szaggattam ki és a közepébe 2 db koktélparadicsomot tettem. A tetejét vízzel megkentem és szezám és lenmagos keverékbe mártottam:


Ilyen lett kisülve:
Nagyon finom attól hogy a külseje ropogós a belseje pedig a paradicsomtól puha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése