Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 10., szerda

Rakott csillagtök

A  múlthéten az egyik kolleganőmtől kaptam csillagtököt ebből próbáltam ma összehozni valamit! Úgy döntöttem hogy valami rakottast csinálok belőle főleg hogy van itthon növényi sajtom is! Hát így készült:

Hozzávalók:

1 db nagyobb csillagtök
30dkg gersli
10dkg szója granulátum
10 dkg növényi sajt

köménymag
3 evőkanál spáros paradicsomos olivabogyó:


















A csillagtököt megpucoltam felszeltem 4-be kiszedtem a magját és szeletekre vágtam  vegetával megszórtam és állni hagytam kb fél órát.













A gerslit köménymagos sós vízbe megfőztem. Amikor megfőtt a gersli beletettem az áztatott szójagranulátomot és a 3 kanál olivás paradicsom szósz:













Majd összekevertem:













A tök felét a tepsi aljára terítettem rá a tölteléket és a tetejére a tök másik felét arra pedig a sajtot reszeltem!


























Ezután betettem a sütőbe kb 30 percre 200 fokon!
Íme ilyen lett:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése