Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 14., vasárnap

Káposztás egytál

Kezdhetném megint azzal ha szabadnap akkor főzés (ugyan is ekkor főzök több napra) és végül is így van! Ma többek közt káposztás kapros ételt készítettem!

Hozzávalók:

0,5kg káposzta
5 db közepes krumpli
1 csokor kapor
1 csokor zöldségzöldje
1 db vöröshagyma
10 dkg szójagranulátum

bors
őrölt köménymag
őrölt pirospaprika
3 ek liszt
1,5 dl risztejszín

A káposztát vékonyra felszeltem! A kaprot és a zöldségzöldjét is apróra vágtam. A krumplit is meghámoztam és kockára vágtam. A hagymát szintén feldaraboltam apróra és olajon megdinszteltem. Beletettem az apróra vágott káposztát és a kockára szelt krumplit  a fűszereket majd a kaprot és a zöldségzöldjét. Jól összekevertem és hagytam dinsztelődni egy kicsit fedő alatt. Ezután felöntöttem annyi vízzel hogy lássam a vizet de ne lepje el:













Addig főztem míg puha nem lett és beletettem a szóját és a rizstejszínt. Paprikás rántást készítettem 3 kanál lisztből amivel behabartam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése